Процес васпитања је примарнији од процеса образовања. То значи да се још у раној дечјој доби почиње са основним васпитним деловањем, учењем по моделу...(где се баца смеће, зашто је потребно одвајати различите врсте отпада и сл.). Тај процес развијања еколошке свести наставља се у  предшколском, млађем школском узрасту, а касније се наставља у старијем школском узрасту.
          Учење по моделу један је од делотворних начина учења, где млађи уче од старијих (ученика) који им приказују добар модел понашања. С тим у вези, ученици биолошко-еколошке секције (5. разред) реализовали су програм одвајања отпада у школи, те су упознали ученике од 1. до 4. разреда, посетивши их на часовима света око нас. На тим часовима говорили су о значају рециклаже и важности одвајања различитих врста отпада, а све то су и показали на конкретним примерима. 
Овакве еколошке теме подржали су и ученици 7. и 8. рареда, који су преко Ученичког парламента организовали акцију "Улепшавање школског дворишта"


18763286 1886620324930451 1203696311 n
18788962 1886620318263785 1501841689 o
18789113 1886620258263791 1984125813 o