ПОКРЕНИ СЕБЕ И ДРУГЕ – ОД ИДЕЈЕ ДО РЕАЛИЗАЦИЈЕ

Сврха предузетничког образовања је развијање компетенција за целоживотно учење. Процес учења не своди се само на наставно градиво, већ и на развијање међупредметне повезаности како би ученици сагледали реалне животне ситуације у предузетничком деловању. Школа постаје место које је отворено за питања, недоумице и развој способности ученика.


Преуређивање неког предмета, од старог направити нешто ново, управо је и смисао предузетничког деловања где ће ученици бити потпуно анимирани од саме идеје, плана до реализације. Ученици 7/5 су на час предузетништва донели, захваљујући и учешћу ресурса-родитеља, тестеру, брусилицу, хоблерицу, шмиргле, четке, фарбу...

Од великог старог ормара исекли су плоче и ишмирглали тако да се могу лакше офарбати. Поступци рада били су следећи: лепљење, спајање, ојачавање, фиксирање и фарбање. Осмишљено је да лого буде дрво са њиховим именима – симболично да представља и биљку коју су засадили и да њихов рад живи и после њиховог одласка из школе.

 321248105 856114472171192 2951319250394404396 n

321805075 674521227490619 1059213587737193512 n

322113306 1224189378479076 5646859436714696903 n

320773552 845476646520153 3945681416905557501 n

321103392 691826509238767 6242553914196651525 n